8 iunie 2010

Samfest 2010


Dupa ce am stat vreo 2-3 sapt sa verific zilnic siteul de la Samfest Rock 2010, sa vad ce formatii vor mai canta, si dupa ce cu mare parere de rau am decis sa nu mai merg la Brutal Asault din motive financiare, sunt foarte fericita sa anunt faptul ca VIN CATAMENIA LA SAMFEST :D:D
Asta era si motivul principal pt care vroiam sa merg in Cehia. E aproape 5 dimineata, m-am trezit sa invat, si cand am vazut stirea probabil ca am trezit blocu. ups...

Chestia asta plus faptul ca mi-a venit biletul la Maiden made my summer.

Iata linep-ul complet de la Samfest Rock 2010 (8-10 iulie):

Moonspell

Agathodaimon

Antract Altar

Luna Amara

Indian Fall

Dirty Shirt

Ektomorf

Catamenia

Necroville

Spiritual Ravishment

The Aim

Crash

Smog

Stand Alone

Majestic

Ashaena

God

Hétköznapi Csalodasok

Skullp



Preţul unui bilet este de 35 de lei/zi, 60 de lei/3 zile.



http://www.samfest.ro/2009/11/samfest-2010/



Niciun comentariu: